ne maçtı be. çok sevdiğim bir söz vardır: "galatasaray'ı öldü diye tabuta koyarsın bir bakmışsın galatasaray senin cenaze namazını kıldırıyor."
bir fenerbahçeli olarak yarın galatasaraylıyım fatih terim'in eline düştüğüme inanamıyorum aslında inanıyorum ama üzülüyorum
türkiye süper ligi 40. hafta maçı. sezonun son derbisi. saat 20.30'da galatasaray'ın ev sahipliğinde türk telekom arena'da oynanacak maç. zirveyi yakından ilgilendiriyor. beşiktaş kazanırsa çok büyük ihtimalle şampiyon. kazanamazsa kalan 2 maçında(*)(*) 4 puan çıkarması gerekecek. bu maçlarda tökezlerse galatasaray ve fenerbahçe'nin önü açılır.
