bu sene aldıkları oyuncularla tekrardan manchester'ı kırmızıya boyamasını bekliyorum
İngiltere'nin Fenerbahçesi en büyük ama en loser takım
The Red Devils yani kırmızı şeytanlar olarakta bilinmektedir.
(bkz:manchester city)
manchester'ın en büyük takımıdır (bence).
